Akbaba, Ahmet İlker2025-05-102025-05-1020202147-57172147-6152https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/380830/ana-sinifi-ogretmenlerinin-aile-ile-iletisiminin-degerlendirilmesihttps://hdl.handle.net/20.500.14720/9321Bu çalışmanın amacı, ana sınıfı öğretmenlerinin aile ile iletişiminin ne düzeyde olduğu ve bunun çeşitli değişkenlerleilişkisini incelenmesidir. Araştırmada, nitel veri toplama araçlarından görüşme yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini 2017-2018 eğitim-öğretim yılında Van iline bağlı Özalp ilçemerkezinde bulunan Özalp Merkez Anaokulu oluşturmaktadır.Araştırmada, 14 öğrenci velisi ile yapılan görüşmeler sonucuelde edilen veriler, içerik analizi yöntemi kullanılarak çözümlenmiştir. Araştırma sonucunda; aynı öğretmen ile çocuklarınıneğitim-öğretimine ile devam etmesini istedikleri, okula çocuklarını erken saatlerde göndermek istemedikleri, Okul yönetimi ileiletişim kurarken kendilerini ruhsal olarak rahat hissettikleri,çocuğun öğretmeniyle lüzumlu olduğu zaman görüştüğü sonuçlarına ulaşılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAile ÇalışmalarıAna Sınıfı Öğretmenlerinin Aile ile İletişiminin DeğerlendirilmesiArticle021N/AN/A207222380830