Günbatar, Mustafa SerkanÇavuş, Hayati2025-05-102025-05-1020111301-37182458-8342https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/120653/students-attitudes-relating-to-web-mediated-problem-based-learninghttps://hdl.handle.net/20.500.14720/2342Bu çalışmanın amacı, web tabanlı gerçekleştirilen Probleme Dayalı Öğrenme süreci sonunda öğrenci tutumlarını belirlemektir. Araştırmada tek grup sontest deneysel desen kullanılmıştır. Çalışma grubu, 2007-2008 öğretim yılı bahar yarıyılında, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü’nde öğrenim gören 30 birinci sınıf öğrencisinden oluşmaktadır. Çalışma grubu öğrencilerine 7 hafta boyunca Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımı ile ders işlenmiştir. Deneysel işlem sonunda Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme Tutum Ölçeği uygulanarak gerekli veriler elde edilmiştir. Öğrencilerin Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme sürecine ilişkin genel tutumları olumlu yönde yüksek çıkmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilgisayar BilimleriYazılım MühendisliğiEğitimEğitim AraştırmalarıStudent’s Attitudes Relating To Web Mediated Problem Based LearningArticle442N/AN/A119140120653