Yavuz, BuseDurmaz, Ayşe NurKardeş, Servet2025-05-102025-05-1020231305-202010.33711/yyuefd.1266011https://doi.org/10.33711/yyuefd.1266011https://hdl.handle.net/20.500.14720/19742Günümüzde pandemi ile birlikte uzaktan eğitim süreçleri önem kazanmaya başladı. Uzaktan eğitimin başarılı ve etkin olabilmesi için öğretmenlerin teknolojiye ilişkin inançları ve teknoloji kullanma becerileri oldukça önemlidir. Bu yüzden bu araştırmada okul öncesi öğretmenlerinin uzaktan eğitim sürecinde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerine başvurulmuştur. Bu amaçla araştırmada nitel araştırma desenlerinden fenomenoloji (olgu bilim) deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 50 okul öncesi eğitim öğretmeni oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmada elde edilen verilerin analizi için içerik analizine başvurulmuştur. Araştırmanın sonucunda okul öncesi öğretmenlerinin teknolojiyi kişisel ve mesleki amaçlarla kullandıkları, uzaktan eğitim sürecinin olumlu ve olumsuz yanlarından söz ettikleri görülmüştür.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimEğitim AraştırmalarıOkul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin GörüşleriArticle202N/AN/A748773