Kara, KazımTemur, AtillaÇavuş, Hayati2025-05-102025-05-1020072147-1037https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/80134/fen-bilgisi-sosyal-bilgiler-ve-sinif-ogretmenligi-ogrencilerinin-bilgisayar-dersine-yonelik-tutumlarihttps://hdl.handle.net/20.500.14720/13275Bu çalışma, İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi, Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler Anabilim Dalı öğrencilerinin bilgisayar dersine karşı olan tutumlarını tespit etmek amacıyla planlanmıştır. Ayrıca, cinsiyete ve sayısal-sözel gruplara ait dağılımların belirlenmesi hedeflenmiştir. Araştırmada, İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi, Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler programına devam eden öğrencilere tutum ölçeği uygulanmıştır.Sonuç olarak; Sosyal Bilimler ve Fen Bilimleri öğrencilerinin bilgisayar dersine karşı olan tutumları arasında herhangi bir fark tespit edilememiştir. Ancak, erkek öğrencilerde de bu ilginin azalma eğiliminde olduğunu söylemek mümkündür.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessBilgisayar BilimleriYazılım MühendisliğiEğitimEğitim AraştırmalarıBilgisayar BilimleriBilgi SistemleriFen Bilgisi Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilgisayar Dersine Yönelik TutumlarıArticle81N/AN/A11512280134