Ortaöğretimde Kredili Sisteme Geçilmesinde Beden Eğitimi ve Spor Derslerinin Yeterliliği ve Önemi

dc.contributor.advisor Akdenk, Mürsel
dc.contributor.author Yavuz, Cumaali
dc.date.accessioned 2025-06-30T15:31:29Z
dc.date.available 2025-06-30T15:31:29Z
dc.date.issued 1996
dc.department Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
dc.description.abstract 5. ÖZET 'Kredili sisteme geçilmesinde beden eğitimi ve spor derslerinin yeterliği ve önemi' adlı çalışmada Türkiyede ve Avusturalya'dan bir kısım kaynaklar taranmış, beden eğitimi ve spor alanında çeşitli kütüphanelerde araştırmalar yapılmıştır. Van ilinde kredili sistemde spor alanı programında okuyan öğrencilerin üzerinde alan araştırmasıyla çalışma önemli bir boyut kazanmıştır. Anket çalışmaları tablolaştırılmış inceleyenlere ve okuyuculara kolaylık sağlamaya çalışılmıştır. Sonuç ve öneriler bölümü ile de genel bir değerlendirme yapılmıştır. Eğitim sisteminde kredili sistem bir çok araştırmacı tarafından çalışma alanı olarak ele alınmıştır. Türkiye'de Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor yüksek lisans tezi olarak kredili sisteme geçilmesinde beden eğitimi ve spor derslerinin yeterliliği ve önemi ilk defa hazırlanmıştır. Bu alanda ilk çalışma olmasına rağmen bazı hatalar olabilir. Buna rağmen Türkiye'de ilk defa yapılması açısından da önem arzetmektedir.
dc.description.abstract 6. SUMMARY Our study which is called 'The importance and the proffıciency of Physical Education and Sport Lesson' is based entirely upon the references abstracted from various kinds of libraries both from Turkey and Australia. it has become öne of the most prominent of ali polis involved in the students attending the sport programmes in creditted educational system. Our study of this poll was made in tables, and it has been intended to provide some possibilities to the readers and to those who analyse our study. A general revaluation was made with the result and proposition section. The creditted educational system was considered as a field of study by many researchers. That study concerning about the importance and the proffıciency of physical education and sport lesson in the creditted educational sytem was fırst made in Van Yüzüncü Yıl University in the Institute of Medical Scicences as a master thesis. Though it is the fırst study on this field, it posseses a great value for being a preliminary research ever made in Turkey. en_US
dc.identifier.endpage 71
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vbVkXe1KChYWNElr1MuLZiTfXI2EYc44G6cCPAz4BPbCzaCYWryQt8fHsVQ9vDvI
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14720/25467
dc.identifier.yoktezid 49673
dc.language.iso tr
dc.subject Spor
dc.subject Beden Eğitimi
dc.subject Ders Programları
dc.subject Kredili Ders Geçme
dc.subject Ortaöğretim
dc.subject Sports en_US
dc.subject Physical Education and Training en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Credit Lesson Passing en_US
dc.subject Secondary Education en_US
dc.title Ortaöğretimde Kredili Sisteme Geçilmesinde Beden Eğitimi ve Spor Derslerinin Yeterliliği ve Önemi en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Collections