Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi
No Thumbnail Available
Date
2018
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Yazı ve notanın icadından çok öncesine dayanan kulaktan öğretim yöntemi ile ilgiliaraştırmaların ülkemizde çok sınırlı sayıda olduğu düşünülmektedir. Sanat eğitimininyeniliklere açık olması ve dar kalıplarla sınırlandırılmaması gereğinden yola çıkılarakaraştırmanın amacı kulaktan öğrenme-öğretmeye ilişkin alanyazına katkıda bulunmak vekonunun önemine dikkat çekmektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden tarama modelikullanılmıştır. Veriler konuya ilişkin literatür taraması sonucu edinilen kaynaklardan eldeedilmiştir. Araştırmada kulaktan öğretim, kulaktan şarkı öğretimi ve kulaktan çalgı öğretimiile ilgili bilgilere değinilmiş, ayrıca kulaktan öğretimin gerekliliğine ilişkin önerilere yerverilmiştir.
Description
Keywords
Eğitim, Eğitim Araştırmaları, Müzik
Turkish CoHE Thesis Center URL
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A
Source
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Volume
15
Issue
1
Start Page
248
End Page
267