Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi

No Thumbnail Available

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Yazı ve notanın icadından çok öncesine dayanan kulaktan öğretim yöntemi ile ilgiliaraştırmaların ülkemizde çok sınırlı sayıda olduğu düşünülmektedir. Sanat eğitimininyeniliklere açık olması ve dar kalıplarla sınırlandırılmaması gereğinden yola çıkılarakaraştırmanın amacı kulaktan öğrenme-öğretmeye ilişkin alanyazına katkıda bulunmak vekonunun önemine dikkat çekmektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden tarama modelikullanılmıştır. Veriler konuya ilişkin literatür taraması sonucu edinilen kaynaklardan eldeedilmiştir. Araştırmada kulaktan öğretim, kulaktan şarkı öğretimi ve kulaktan çalgı öğretimiile ilgili bilgilere değinilmiş, ayrıca kulaktan öğretimin gerekliliğine ilişkin önerilere yerverilmiştir.

Description

Keywords

Eğitim, Eğitim Araştırmaları, Müzik

Turkish CoHE Thesis Center URL

WoS Q

N/A

Scopus Q

N/A

Source

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Volume

15

Issue

1

Start Page

248

End Page

267
Google Scholar Logo
Google Scholar™