Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi

dc.contributor.author Çilden, Şeyda
dc.contributor.author Erten, Canan Fidan
dc.date.accessioned 2025-05-10T17:15:48Z
dc.date.available 2025-05-10T17:15:48Z
dc.date.issued 2018
dc.department T.C. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi en_US
dc.department-temp Gazi̇ Üni̇versi̇tesi̇,Van Yüzüncü Yil Üni̇versi̇tesi̇ en_US
dc.description.abstract Yazı ve notanın icadından çok öncesine dayanan kulaktan öğretim yöntemi ile ilgiliaraştırmaların ülkemizde çok sınırlı sayıda olduğu düşünülmektedir. Sanat eğitimininyeniliklere açık olması ve dar kalıplarla sınırlandırılmaması gereğinden yola çıkılarakaraştırmanın amacı kulaktan öğrenme-öğretmeye ilişkin alanyazına katkıda bulunmak vekonunun önemine dikkat çekmektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden tarama modelikullanılmıştır. Veriler konuya ilişkin literatür taraması sonucu edinilen kaynaklardan eldeedilmiştir. Araştırmada kulaktan öğretim, kulaktan şarkı öğretimi ve kulaktan çalgı öğretimiile ilgili bilgilere değinilmiş, ayrıca kulaktan öğretimin gerekliliğine ilişkin önerilere yerverilmiştir. en_US
dc.identifier.endpage 267 en_US
dc.identifier.issn 1305-2020
dc.identifier.issue 1 en_US
dc.identifier.scopusquality N/A
dc.identifier.startpage 248 en_US
dc.identifier.trdizinid 305144
dc.identifier.uri https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/305144/kulaktan-isitsel-temelli-ogretim-yontemi
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14720/8779
dc.identifier.volume 15 en_US
dc.identifier.wosquality N/A
dc.language.iso tr en_US
dc.relation.ispartof Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.relation.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Eğitim en_US
dc.subject Eğitim Araştırmaları en_US
dc.subject Müzik en_US
dc.title Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication

Files